Service
Een internationaal netwerk van specialisten en installateurs staat garant voor een uitstekende service, waardoor de aanschaf van een Kabola Heating System veilig en betrouwbaar is.
Zorgeloos genieten van uw Kabola verwarmingssysteem is wat u wilt, maak daarom nu een afspraak voor een servicebeurt van uw Kabola CV-ketel. Wij werken zowel landelijk en internationaal op locatie, vanuit onze werkplaats te Vianen. Mail naar info@kabola.nl of bel tijdens kantooruren (8.00 – 16.30 uur) met het Kabola Hoofdkantoor: +31 (0) 347-320 030. Voor spoedgevallen buiten kantoortijden: bel de Kabola Servicedienst: +31 (0) 651 846 142
Net als een CV ketel in huis heeft een Kabola met enige regelmaat een servicebeurt nodig. Wij adviseren Kabola-gebruikers het volgende:
Gebruikt u de Kabola permanent: Jaarlijks een servicebeurt.
Gebruikt u de Kabola alleen in het (vaar)seizoen: Iedere 2 jaar een servicebeurt.
Gecertificeerde monteurs komen langs met één van onze servicewagens en speciale testapparatuur. Uiteraard kunt u ook bij ons in Vianen terecht, want Kabola is goed bereikbaar via diverse weg- en waterwegen. Onze werkplaats aan de Placotiweg 1E te Vianen is gelegen tussen de A2 en A27 in Vianen. Er is voldoende parkeerruimte voor auto’s en vrachtwagens. Rond ons kantoor vindt u voldoende plekken om af te meren langs het Merwedekanaal, of in de Passantenhaven van Vianen. Vianen is goed bereikbaar via de Lek, Amsterdam-Rijnkanaal en Lekkanaal en tevens een leuk stadje om eens te bezoeken.
Kabola Heating Systems
Placotiweg 1E Vianen
Bij de servicebeurt vinden o.a. de volgende werkzaamheden plaats:
- Vervangen oliefilter
- Reinigen verbrandingskamer
- Controle werking brander
Indien nodig kunnen onderdelen vervangen worden. Regelmatig onderhoud aan uw Kabola CV-ketel verlengt niet alleen de levensduur, het voorkomt ook onnodige storingen in de toekomst. In de bijgeleverde handleiding vindt u de juiste instellingen voor uw Kabola CV-ketel. De originele handleiding kunt u ook onder de producten downloaden.